Přehled základních modulů Dynamics CRM
Platforma Dynamics CRM obsahuje nativně tři základní moduly: obchod, zákaznický servis a v neposlední řadě marketing.
Marketing: lepší přehled o zákaznících a informovanější marketingové investice
Své zákazníky můžete rozdělit do různých segmentů a ty pak následně využít při marketingových aktivitách s uplatněním nástroje workflow. Microsoft Dynamics CRM přináší marketingovým profesionálům nástroje pro následující oblasti:- segmentace zákazníků
- plánování a realizace kampaní
- výběr a čištění dat
- tvorba analýz a sestav
- spolupráce marketingu s prodejem
- portály pro sdílení informací
Prodej: více zájemců a uzavřených obchodů
Systém nabízí komplexní přehled o zákaznících online i offline a nástroje pro obchodníky, kteří mohou v reálném čase pracovat se zájemci, zjišťovat příležitosti ke křížovému a následnému prodeji a uzavírat tak rychleji více obchodů. Součástí systému Microsoft Dynamics CRM je například:- správa zájemců a příležitostí
- správa kontaktů a obchodních vztahů
- správa oblastí
- prognózy a analýzy prodeje
- přístup offline a z mobilních zařízení
- rychlý přístup k produktům, cenám a nabídkám
Zákaznický servis: větší hodnota pro zákazníky
Rychlejší reakce na požadavky zákazníků, schopnost vyjít vstříc potřebám klientů a poskytovat efektivní péči přispívají kbudování dlouhodobých, výhodných vztahů se zákazníky. Microsoft Dynamics CRM nabízí funkce pro následující oblasti:- správa kontaktů a obchodních vztahů
- správa servisních případů a komunikace
- správa produktů a smluv
- správa znalostní databáze
- plánování servisu
- workflow napříč jednotlivci a týmy
- výkazy a analýzy služeb
Více informací o Microsoft Dynamics CRM naleznete na stránkách produktu.